Naujienos
Foto-Video
Užsakovai
Atsiliepimai
Kontaktai
Vakarėlių žaidimai

   Į pagrindinį puslapį

Visuomet maloniausia dalyvauti renginiuose, kurie turi išskirtinę idėją. Tačiau idėjos visuomet turi savo kainą :) Jeigu Jūsų vakarėlio biudžetas ribotas, Jums pravers čia aprašyti vakarėlių žaidimai.. Stengsiuosi šį sąrašą pastoviai papildyti.

Vaidinimas. Iš svečių tarpo atrenkami penki - aštuoni dalyviai. Kiekvienam iš Jų priskiriamas tam tikras vaidmuo. Po trumpos repeticijos, kurios metu "aktoriams" paaiškinama ką turi daryti kiekvienas personažas, prasideda pagrindinis veiksmas. Renginių vedėjai skaito specialiai paruoštą scenarijų, tuo tarpu "aktoriai" tiksliai atlieka Jiems patikėtus vaidmenis.

Limbo šokio konkursas. Kiekvienas dalyvis bando atsilošęs pralįsti per pastoviai žeminamą kartelę. Iš pradžių kartelė arba virvė laikoma gana aukštai. Kai visi pralenda, kartelė šiek tiek nuleidžiama. Taip kartojama tol, kol pasiekiama riba, kurią įveikia tik patys lanksčiausi.

Madų šou. Konkurso dalyviai suskirstomi į 2-3 komandas. Kiekviena iš jų turi sukurti naują drabužių kolekciją, besinaudodama renginio vedėjo duotais drabužiais.

Dainavimas kitaip. Kiekvienas dalyvis turi sudainuoti visiems žinomą dainą. Renginių vedėjai pasako, kokia intonacija ją reikės atlikti (siūlomos intonacijos: rap‘as, rokas, opera, kunigo intonacija, romantiška bei pamokanti intonacijos).

Dainavimas komandose. Dalyviai suskirstomi į tris arba keturias komandas. Kiekvienai komandai d.j'us parenka po gerai žinomą kūrinį. Kiekviena komanda, dainuoja atskirai. Kuomet pasigirsta dainos priedainis, užtildomas garsas. Laimi komanda, kuri mažiausiai atsilieka nuo dainos ritmo.
______________________________________________________________________________

Dainų spėjimo konkursas. Svečiai turi atspėti kokiuose filmuose ar animaciniuose filmukuose skamba dainos, kurias sugroja didžėjus.

Specialaus alaus bokalo laikymo konkursas. Konkurso dalyviai turi kiek įmanoma ilgiau išlaikyti specialų, 8 kg. sveriantį alaus bokalą.

Klausimų – atsakymų konkursas. Svečiams užduodami linksmi bei nuotaikingi klausimai. Teisingai atsakę į pateiktus klausimus dalyviai apdovanojami.

Komplimentai. Išrenkami keturi - penki dalyviai, kurie paeiliui turi sakyti komplimentus pasirinktam žmogui. Jeigu dalyvis nesugalvoja komplimento per 5 sekundes, jisai iškrenta iš žaidimo. Laimi daugiausiai komplimentų sugalvojęs žmogus.

Rungtis vyrams. Į sceną pakviečiami trys vyrai. Kiekvienam iš Jų paskiriama apibrėžta vieta, į kurią, per nustatytą laiką (1-2 min.) reikia atnešti kiek įmanoma daugiau merginų. Laimi daugiausiai merginų atnešęs dalyvis.

Rungtis merginoms. Į sceną pakviečiamos trys - keturios merginos. Kiekvienai merginai priskiriamas vienas teisėjas. Per nustatytą laiką (1-2 min.) merginos turi pabučiuoti kiek įmanoma daugiau Jūsų šventėje esančių vyruku. Bučinius skaičiuoja teisėjai. Laimi daugiausiai vaikinų pabučiavusi mergina.

Įžymybės - Visiems žaidėjams ant nugarų užklijuojami įvairių įžymių žmonių (muzikantų, politikų, mokslininkų) vardai. Kiekvienas žmogus vienu metu gali užduoti renginio vedėjui tris klausimus (pvz.: Ar aš muzikantas? Ar aš aktorius?). Laimi greičiausiai savo personažą įvardines žmogus.

Įdomios vietos. Keliems žaidėjams (trims–penkiems) ant nugarų pakabinami vietų užrašai, pvz. „Viešnamis“, „Gėjų baras“, Tualetas“, „Pirtis“ ir pan. Po to žaidimo vedėjas kiekvieno iš jų klausia – „kodėl tau patinka ten lankytis?“, „kaip dažnai ten lankaisi?“, “ką ten veiki"?“, „kokį garsų asmenį norėtum kartu ten pasikviesti“ ir pan. Kitiems žaidėjams būna saldaus juoko.

Aprenk damą. Merginoms duodama po kaspiną, suvyniotą į kamuolį (apie 10 m ilgio). Vaikinai turi kuo greičiau, neliesdami rankomis, vien lūpomis apvynioti kaspinu savo damą.

Alkotesteris. Ant sienos pritaisomas lapas, ant kurio surašomi laipsniai – 20, 30, 40 ir t.t. Vyrai turi pasilenkti pro kojas ir pasiekti rankomis skaičių. Skaičiai surašomi taip, kad mažesnį laipsnių skaičių būtų kuo sunkiau pasiekti, t.y. reiktų kuo aukščiau kelti ranką.
______________________________________________________________________________

Intonacija. Vakaro vedėjas sugalvoja kokią nors frazę, pvz. „Aš labai myliu internetą“. Kiekvienas dalyvis iš eilės turi ištarti tą frazę vis kitokia intonacija. Pralaimi tas, kuris nesugalvoja naujos intonacijos.

Sukurk. Vienas žaidėjas pasako sakinį, kurio pirmasis žodis prasideda raide A. Kitas turi jį pratęsti, pradėdamas sakinį žodžiu, kuris prasideda raide B. Taip žaidimas tęsiamas kol baigiama abėcėlė arba kas nors nebesugalvoja, kaip pratęsti pasakojimą. Pvz. Aš išėjau į mišką. Bet pradėjo lyti. Cit pasakė kažkas, tupintis po medžiu... Žaidimas gali būti žaidžiamas ir nebūtinai pratęsiant mintį abėcėline tvarka. Galima žaisti tiesiog kuo greičiau pratęsiant pirmojo žaidėjo pradėtą mintį. Taip sukuriamas improvizacinis kūrinys.

Žvakė. Du dalyviai pasodinami vienas prieš kitą. Stalo viduryje pastatoma žvakė. Renginių vedėjai dalyviams paaiškina, jog reikės kuo greičiau ją užpūsti ir užrišamos akys. Tuomet žvakė pakeičiama indeliu su miltais.... :) žaidimą atsiuntė Rasa

Atpainiok. Puikus žaidimas vakarėliui - rate stovi penki arba daugiau žmonių. Vienas žmogus turi išeiti į kitą kambarį. Likę dalyviai turi kuo greičiau susipinti rate nepaleidę rankų. Iš kambario atėjęs žaidėjas turi išpainioti iš rato žmones. žaidimą atsiuntė Irmantė

Susprogdink balionus. Visiems žaidėjams prie vienos kojos pririšami balionai. Grojant muzikai žaidėjai vieni kitiems kojomis turi susprogdinti balionus. Laimi tas, kuris išsaugo sveiką balioną. žaidimą atsiuntė Laura

Perskaityk. Žaidėjams duodami laikraščio ar žurnalo tekstų iškarpos, ir jie turi straipsnį perskaityti nurodyta intonacija. Pvz.: kriminalinį tekstą perskaityti džiaugsmingai, nuotaikingą tekstą perskaityti liūdnai ir pan. žaidimą atsiuntė Jurgita

Šie vakarėlių žaidimai skirti poroms. Nupiešk. Reikalinga pora - vyras ir moteris. Vyras atsisėda ant kėdės,o mergina jam ant kelių. Vaikinui užrišamos akys. Mergina laiko popieriaus lapą, o vaikinas turi piešti. Tuo metu mergina pasakoja, kaip reikia piešti. Bučinys. Ant žemės padedami du pagaliukai metro atstumu vienas nuo kito. Prie pagaliukų pastatomi žmonės. Jie,  susikibę rankom tokiu atstumo koks yra tarp pagaliukų, turi  pasibučiuoti. Po kiekvieno pasibučiavimo pagaliukai stumiami toliau vienas nuo kito. žaidimai iš Ernestos

Kėdė. Šį žaidimą žaisti nuo trijų iki aštuonių žmonių grupė. Jeigu žaidžia trys žaidėjai, tuomet padedamos dvi kėdės. Jeigu žaidžia keturi žaidėjai, tuomet reikia padėti tris kėdes ir t.t. Kėdės sudedamos ratu. Tuomet grojama muzika. Kai ji nustoja groti, visi turi atsisėsti. Kas nespėja, tas iškrenta iš žaidimo. žaidimą atsiuntė Teresė

Ant vienos kojos. Žaidėjai susitaria ant kurios kojos stovės. Davus ženklą, visi atsistoja ant vienos kojos. Laimi tas žaidėjas kuris išstovi ilgiausiai. žaidimą atsiuntė Giedrius

Atnešk. Visi susėda ratu. Rato viduryje pastatoma kėdė. Renginių vedėjai atsistoja greta kėdės. Jis turi teisę reikalauti bet kokio daikto, kuris turi būti padėtas šalia jo. Žaidimas įdomus tuo, kad vedėjas gali užsisakyti kuo įvairiausių daiktų. Tai gali būti batų raišteliai, kojinės, žiedas, kieno nors drabužis ir t.t. Laimi tas, kuris žaidimo metu padeda daugiausia daiktų ir tokiu būdu patenkina didžiąją dalį vedėjo pageidavimų. Kaip atlygis jam suteikiama teisė vadovauti kitam žaidimui. Pamatysite, visi nersis iš kailio, siekdami ant kėdės padėti kuo daugiau nurodytų daiktų. žaidimą atsiuntė Ugnytukė

Gyvūnai. Visi svečiai pasidalina į dvi grupes. Vienos komandos narys vaidina koki nors gyvūną. Priešininkai turi atspėti, kokį gyvūną vaizduoja konkurentų komanda. žaidimą atsiuntė Paulius

Taip ir Ne. Vienas žaidėjas sugalvoja kokį nors daiktą. Kiti turi išsiaiškinti kas tai, iš eilės užduodami po klausimą, į kuriuos pirmasis žaidėjas gali atsakyti tik „taip“ arba „ne“. Pvz., „Ar tai vaisius?“ – „Taip“. „Ar jis apvalus?“ – „Ne“ ir pan. Tas žaidėjas, kuris atspėja sugalvotą daiktą, pats sugalvoja savo daiktą ir žaidimas tęsiamas. žaidimą atsiuntė Pupa
______________________________________________________________________________

Pagalvių mūšis.Visi dalyviai atsistoja ant čiužinio ir pasiskirsto komandomis. Tuomet pasiėmę pagalves mušasi. Pralaimi ta komanda, iš kurios pirmiausiai iškrenta bent vienas žaidėjas. žaidimą atsiuntė Ieva

Segtukai. Žaidimas žaidžiamas poromis. Vaikinui užrišamos akys, o merginai yra prisagstoma segtukų (įvairiose kūno vietose - pvz. ant kojų, pilvo, nugaros, į plaukus ir t.t.) Vaikinas užrištomis akimis juos turi kuo greičiau surinkti. Greičiausiai suradusi segtukus pora laimi žaidimą. žaidimą atsiuntė Agneta

Žodžių žaidimas. Gali žaisti neribojamas kiekis dalyvių. Vienas iš jų pasako žodį - pvz.apelsinas. Sekantis žaidėjas privalo pradėti žodi, kuris prasideda iš prieš tai buvusio žodžio paskutiniosios raidės - pvz saulė. Per tam tikrą laiką nesugalvojęs žodžio dalyvis iškrenta iš žaidimo. žaidimą atsiuntė Asta


Kitoks dainavimas. Duoti kuriam nors vakarėlio dalyvių laikraštį ar žurnalą, po to paleisti bet kokią muzika. Pasirinktas žmogus pagal skambančią muziką turi padainuoti, naudodamasis duotu tekstu. žaidimą atsiuntė Greta

Kaimas, mafija ir plaštakė. Vedėjas (DIEVAS) ant lapukų užrašo dalyvių vaidmenis. Vienam dalyviui priskiriamas "plaštakės" vaidmuo, kitiems "mafijos" ir "kaimiečių" vaidmenys. Prasideda žaidimas. Renginių vedėjai ištaria - Naktis. Visi miega. -Atsikelia mafija. Ką nužudote? Žaidėjai ant kurių lapelių buvo parašyta MAFIJA atmerkia akis. Ir parodo pirštais į vieną žaidėją, kurį jie nužudo ir jis negalės nieko sakyti. Mafija užmiega. Vedėjas tęsia toliau - atsikelia plaštakė. Žaidėjas ant kurio lapuko buvo užrašyta PLAŠTAKĖ atmerkia akis ir parodo ką nutildo. -Plaštakė užmiega. Tuomet visi atsikelia - visi žaidėjai atsimerkia. Vedėjas pasako kas nužudytas, kas užtildytas. Tuomet visi dalyviai pradeda aiškintis kas yra mafija. Jeigu kaimas atspėja kas yra mafija, kaimas laimi, jei ne tuomet laimi mafija. žaidimą atsiuntė Slapukė

Iš vienos raidės. Tai galėtų būti pasižadėjimas, palinkėjimas ar prisistatymas. Kalbą reikia sakyti iš tos pačios raidės, kuria prasideda vardas. Pvz .: "Aš Aušta, atnešiu alaus antradieniais arba anksti aušrai auštant". Taipogi vakaro dalyviai gali traukti po 2 lapelius su įvairiais žodžiais, ir iš jų sudėlioti palinkėjimą. Nerealių minties perlų pasitaiko. žaidimą atsiuntė Aušra.

Linkėjimų taurė. Reikia siųsti iš eilės taurę, į kurią vakaro dalyviai ipila kokio nors gėrimo (alkoholis ar šiaip sultys), pasakydami po linkėjimą. Tuomet siunčia taurę toliau. Pas ką papuola pilna taurė, turi ją išgerti. Pavojingas, bet azartiškas žaidimas. žaidimą atsiuntė Aušra.


Žaidimas vaikinams. Reikia atsiraitoti kelnes ir dainuoti gerai žinomą dainą. Tačiau... Apdovanojamas ne geriausias dainininkas, bet plaukuočiausias kojas turintis vyrukas. žaidimą atsiuntė Viktorija.

Susprogdink balioną. Žaidėjai pasiskirsto į dvi (ar daugiau, priklausomai nuo žaidėjų skaičiaus) komandas, kiekvienam žmogui duodama po pripūstą balioną. Komandos sustoja greta, žaidėjai išsirikiavę vorele. Priešais komandas pastatomos kėdės (viena kėdė prieš vieną komandą). Paskelbus žaidimo pradžią, kiekvienas žmogus turi kuo greičiau sėstis ant baliono ir susprogdinti jį vien tik "užpakaliu". Laimi komanda, greičiausi susprogdinusi visus balionus. žaidimą atsiuntė Milda T.

Šokis ant laikraščio. Žaidimas žaidžiamas poromis. Poros šoka ant laikraščių, o renginio vedėjas, maždaug kas pusę minutės stabdo muziką. Tuomet pora turi perlenkti laikraštį per pusę. Taip lankstoma tol, kol vaikinas sugebės stovėti ant vienos kojos, o panelė bus jam ant rankų. Laimi ta pora, kuri neiškrenta iš laikraščio ribų :) žaidimą atsiuntė Alma

Snaiperis. Žaidėjams ant juosmens pririšami diržai su kabančiu obuoliu. Ant grindų padedama lentelė su įkaltomis vinimis. Užduotis - kuo greičiau pasmeigti ant vinies obuolį. žaidimą atsiuntė Ieva

Atlik, kas parašyta. Reikia krūvelių kortelių. Vienoje iš jų surašyti veiksmai, kitoje kūno dalys. Prasidėjus žaidimui reikia traukti po po vieną kortelę. Ganėtinai smagus žaidimas. Pvz.ištrauki užduotį pakasyti nosies galiuką, įkąsti į nugarą ir pan..;) žaidimą atsiuntė Rūta


Pavaizduok. Žaidėjai suskirstomi į grupes. Tuomet turi pavaizduoti daiktą arba gyvūną. Laimi komanda, atspėjusi teisingai. žaidimą atsiuntė Evelina Remenčiūtė


Pavaizduok. Žaidėjas išsirenka žmogų ir jam į ausį pasako bet kokį sugalvotą žodį (prezidentas, žydi gėlė, grybauja ir t.t.). Tuomet pasirinktas žmogus turi pasakytą žodį ar veiksmą atvaizduoti tik judesiais. žaidimą atsiuntė Kristina



2007-06-04

Jeigu žinote žaidimą, kuriuo norėtumėte pasidalinti su kitais, parašykite man. Jūsų atsiųstus žaidimus idėsių į aukščiau esantį sąrašą.












 ©2007 WWW.RENGINIUVEDEJAS.LT                                                      Sprendimas: SEEMAS.LT